Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Příbram / Manažér/ka zákaznického centra

Manažér/ka zákaznického centra

Zaměstnavatel: CZC.cz s.r.o.
Místo výkonu práce: Příbram
Platové ohodnocení: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Pozice: manažér/ka zákaznického cerntra
CZC.cz, s.r.o. je český e-shop s elektronikou, který se specializuje na IT. U nás nakupují jak studenti, tak profesionálové z IT oblasti. Máme přes 200 zaměstnanců, vlastní CZC obchody a rozsáhlou frančízovou síť. Jsme obchodem, který našim zákazníkům poskytuje skvělý servis, od informací na webu až po profesionály, kteří zákazníkům odpoví na prodejně i infolince. Našim cílem je být obchodem s velkou přidanou hodnotou a ty se můžeš přidat k nám.
Právě teď hledáme do svého týmu manažera/ku zákaznického centra. Máte zkušenost s vedením lidí/týmu v zákaznickém centru? Jste komunikativní, týmový hráč a rád se učíte novým věcem?
Pak je tato pozice určena právě Vám!
Jaká bude Vaše role?
* vedení týmu lidí ve dvou lokalitách Příbram a Liberec, který zodpovídá za vyřizování telefonátů, emailů a zpracování objednávek
* motivace svěřeného týmu, jeho rozvoj a vzdělání
* řízení (nebo spolupráce) projektů související s provozní optimalizací, kde cílem je zvyšovat profitabilitu obsluhy (třeba rozvojem Service 2 Sales přístupu, nebo zavedením chatbota) a zákaznické zkušenosti
* součinnost při strategii komunikačních kanálů, přes které budeme poskytovat služby zákaznické linky
* zodpovědnost za fungování zákaznického servisu, zvyšování kvality práce a zákaznické spokojenosti
* zodpovědnost za plnění stanovených cílů (dostupnost linky, plnění SLA a za podporu prodeje)
* zodpovědnost za plánování a efektivní čerpání rozpočtu
* proaktivní přístup vedoucí ke zlepšování vnitřních procesů a jejich automatizace
* komunikace a úzká spolupráce s dalšími odděleními - obchod, marketing, odd. reklamací, IT
Koho hledáme? Pozitivní, komunikativní a flexibilní osobnost se/s:
* zkušeností s vedením týmu
* minimálně 2 roky praxe s vedením týmu, ideálně z call centra či z centra péče o zákazníky
* SŠ vzděláním
* velmi dobrou znalostí práce na PC
* pozitivním přístupem
* chutí cestovat mezi Příbramí, Prahou a Libercem - všechno to jsou krásná města se super lidmi
* strukturovaností a spolehlivostí
* strategickým a prozákaznickým myšlením
* orientací na lidi a chutí je rozvíjet
* tahem na branku
My Vám na oplátku nabízíme:
* zázemí a stabilitu ryze české společnosti
* zajímavou a různorodou práci
* možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
* přátelský pracovní kolektiv
* práci v jedné z nejdynamičtěji se rozvíjejících společností
* motivační finanční ohodnocení a řadu benefitů ( 20 dní dovolené + 5 dní relax days, stravenky, penzijní pojištění, firemní akce, Multisport kartu aj.)
Nástup od 1.9.2019. Mzda: 25 000,- až 30 000,- Kč
Kontakt:Sojaková Jitka, e-mail: sojakova@czc.cz
Místo výkonu práce:CZC.cz s.r.o. - provozovna, Brodská č.p. 570, Příbram V-Zdaboř

Kontakt

Kontaktní osoba: Jitka Sojaková
E-mail: sojakova@czc.cz

Referenční číslo ÚP: 16496130789
Poslední aktualizace: 28.6.2019

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 18.9.2019.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů