Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Příbram / Supervisor a Trenér call centra

Supervisor a Trenér call centra

Zaměstnavatel: ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
Místo výkonu práce: Příbram
Platové ohodnocení: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: 1.3.2019 – 29.2.2020
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Jsme společnost ATODA Telemarketing s.r.o., působíme v oblasti telemarketingu a v dalších obchodních činnostech, patříme k pěti nejúspěšnějším na českém trhu.

Náplň práce
- Organizace a koordinace činnosti pracovníků při prodeji po telefonu.
- Přímé vedení týmu (10 a více podřízených) prodejců.
- Trénink a ovlivňování výkonnosti týmu a rozvoje jednotlivců.

Jaký bys měl být?
- Máš zkušenosti s vedením a tréninkem prodejců v Call centru?
- Jsi flexibilní a odolný vůči stresu?
- Jsi obchodník duší i tělem?
- Rozumíš si s počítačem – MS Office?

Ano? Je ti to blízké? Tak přijď!

Co ti nabízíme?
- Dobrodružnou a kreativní práci s posádkou, která potřebuje svého kapitána.
- Už jsi někdy v zaměstnání dostával nanuky, pizzy, ovoce nebo třeba i koblihu? U nás je to běžné.
- Práci v krásném pracovním prostředí call centra ATODA, v centru Příbrami.
- Získáš zvýhodněné mobilní tarify pro tebe i tvé okolí.
- Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30), víkendy a svátky volno.
- Zajímavé finanční ohodnocení – fixní složku mzdy + variabilní část.


Pokud tě naše nabídka zaujala, pošli nám tvůj životopis na email nabory@atoda.cz, nebo nám rovnou zavolej na 380 900 122.

Kontakt

Kontaktní osoba: Nicola Plánská
Telefon: +420 380 900 122
E-mail: nabory@atoda.cz

Referenční číslo ÚP: 15630280756
Poslední aktualizace: 1.2.2019

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 18.2.2019.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů